總網頁瀏覽量

2018年3月29日 星期四

再見了2018年第一季

時日怱怱,咁快到三月底。

股市
恒指連續兩個月陰燭,我認為牛3鐵定已經完結,之後進入有反彈無突破的時段。已在30880 沽左第二張期指。第一張之前捱左成半個月價,呢一個星期就返返曬黎,就睇下四月恒指會跌到去邊。

完全估唔到危機係邊個位。貿戰似係表面原因而已,似乎係美息升既後遺症慢慢浮現。

業績期觀察系列下篇再繼續寫。

樓市
香港:
岩岩CCL 又升0.5%, 大型單位仲要升左4.8%...... 我係既得利益者都想講句係咪痴左線。供應唔似會急劇增加,利息唔似會急升(每年升0.5% 大家都承受到),需求唔似會緩和,因為太多需求係前幾年一路積落黎,睇黎真係要有外星人攻擊香港先打得冧樓市。

仍然係嗰句,自住剛需點都要買。投資計過數3%樓下就咪搞我了,槓杆埋先得6%,水位對我黎講唔太夠。

日本:
攞曬太太批準,下季等股市塵埃落定埋就向世界出發了! 如果萬一股市崩盤,香港樓市中埋招咁會再作打算,始終日本樓唔係必要的投資物。

日元猛咁升,唔知咩世界,加息美元港元跌... R曬頭。

虎門:
最近大陸樓市嚴控下麻麻地,慢慢等緊第三季高鐵開通,下年年中虎門二橋開通。依家收住租無咩特別。不過人仔急升係意想不到的回報。借港紙收人仔,無心插柳既完美操作。有啲運仔。

小孩
咁快半歲大,識坐識翻身好過癮。煩緊夜晚要同佢講咩故仔。經濟等係我強項,睇小說漫畫等係我興趣,但一講到兒童讀物就想瞓著........ 點算?

掘礦
應該係經歷緊汰弱留強既階段,陸續會有礦場頂唔順執笠,然後自然地難度下降,令回報去返一個合理水平。繼續等待礦場執笠既新聞。策略不變,一路掘礦,一路低位買點btc,控制好注碼。



沒有留言:

張貼留言