總網頁瀏覽量

2018年6月11日 星期一

病完又病

上月飛完福岡,連福岡遊既分享都未完成,跟住就出差去左成都,然後又不停上落深圳,下星期又飛......

未結婚前我幾享受呢種飛黎飛去的刺激同體驗,人大左真係想匿喺屋企,陪下家人,享受下若無閒事掛心頭既寧靜。

飛黎飛去已經夠忙,然後阿仔突然發燒,燒左1個星期都未好,真係嚇死我! 阿仔9個幾月大一直以食得瞓得強壯見稱,呢次竟然病到入左院。T_T 真係寧願係自己病...

然後因為夜晚照顧阿仔太辛勞,我都病埋 (開口中),而阿仔出院後竟又再發過燒...... 平日負責照顧阿B的婆婆又病埋,得返太太死頂照顧小孩。想點,一個星期成村人病曬......

呢個幾星期完全無心情理股市及理財,若無身體健康呢個"1",後面有幾多個"0"又有咩用...?

天氣勁熱,香港室內冷氣又勁凍,加上惡菌横行,大家小心身子!


4 則留言:

  1. 香港公司D冷氣好似唔駛錢咁,凍過凍肉櫃
    另外, 有家庭後個人真係LUP 到無朋友
    其實差1萬幾千, 又如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小子兄,我份工仲有野學,同埋大陸幾個項目跟得耐有感情,想睇埋結果先!不過下年應要做個決定係咪繼續打工...

      刪除
  2. 路過。小心保重,宜家病菌好惡呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝三人行兄祝福。
      勁惡, 成街啲人都咳, 食極藥都唔好, 我決定用打波黎根治佢XDXD

      刪除