總網頁瀏覽量

2018年1月22日 星期一

牛3 - 享受泡沫 抬錢買「貨」

2個月前[牛3未完]篇文寫到:

「恒指衝上30,000, 街邊全是講股人,但我傾向牛3仍未完結,23號的回調雖然強烈,但令市況健康一點。

之前反而怕如果恒指繼續上衝, 死得更快,依家借A股大跌調整一下,未嘗不好。」

「牛3未完,但就好似調戲一個索到爆泰國人妖,樣同身型翻版林志玲咁,摸到裙擺,好諗定幾時收手啦,到時走唔切呀!」

當日操作係開始減部份收息倉股票,嗰類股高息變低息,抬錢去虎門買樓。太多次發覺股票賺到的錢落唔到袋,所以咁樣分段食糊係非常有需要。之前會諗短期係咪儍仔左,但最近虎門樓同人民幣都升左,實際可能除笨有精。

最近炒倉亦開始減貨,8008, 806, 1579, 內銀, 航空,抬左啲錢去買汽水機及夾公仔機及微量bitcoin (襯住佢大跌)。除減貨外亦有作換馬,加加減減下反正以增加現金為主導。炒倉現金大約20%。

下一次減貨希望啲錢可以搬去買日本樓了,泡沫中既錢最易賺,平日辛苦儲嗰1萬幾千,泡沫中可能幾個交易日已喺返度。

由泡沫裏支取現金去買其他想要的「貨」,就算之後賺少左,個感覺仍然很不錯。炒股賺錢之餘,心理健康亦很重要。



沒有留言:

張貼留言