總網頁瀏覽量

2018年1月2日 星期二

2018雜談 -1

2018年首日思緒雜談:

1. 買入日本樓- 日本樓風險其實很高, 尤其是高空置率及yen 跌, 可能賺埋都唔夠輸。所以一定要鎖定喺城市中心區, 低水及合理維修費。

2. 學寫app- 依家先黎學好似太遲, 好似阿伯學上網咁, 但我相信沒有最遲, 只有更遲。希望做到自己公司既一個APP出黎!! 努力學習!

3. 擴大收息倉- 坡子嗰面其實重有好野, 唔知有冇好價入。基建, 紡織, 消費似乎都可以。今年第二年管理低7位數基金, 期望5年內成長為中7位數倉。暫時睇今年有一波牛市, 要好好把握。

4. 緊貼大灣區規劃- 傳聞港資到大灣區起醫院/學校/老人院會有優惠。一定對深圳虎門樓市有影響。

5. 火燎森- 我選擇相信佢買入汽水機及夾公仔機, 佢似乎喺大陸受完挫折個人唔同曬。我亦選擇相信區塊鏈對日常生活帶黎既轉變。***補充: 高風險高回報, 大家自己要計算承受能力。我大約都係由上年股市賺到既錢作投入,預左輸1半咁買

6 則留言:

  1. Hi想問下跟火燎森的投資可以嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 高風險高回報,要預輸一半咁去買,係偏門及投機成份重,要小心了解及計算投入,我係牛市賺左既就去搏下。
      我只參與過挖礦及買賣bitcoin,都有賺,其他未知。

      刪除
  2. 咁公仔機同汽水機既前景點睇呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港汽水機市場相較日本好落後。已有相關汽水機在市面上運作緊,業務很平穩,無咩可能要輸錢。

      公仔機好高風險,風險黎自夾公仔熱潮會維持到幾耐。暫時見到, 夾公仔係內地年輕一輩消閒活動,好似以前我地去冒險樂園咁,所以我推斷風潮重有2-3年。

      唔明夾公仔有咩好玩? 我都唔明網紅/唱K箱/喊麥有咩好玩架...要去理解多於批判。

      刪除
  3. 多謝你既回覆呀!有時諗得太多,睇你建議有新既角度

    回覆刪除