總網頁瀏覽量

2018年7月24日 星期二

人生交叉點

最近收到公司bonus, 金額黎講, 都算唔錯, 刷新左個人紀錄, 年尾應該會有另一筆bonus 更大,不過,我唔算太開心,平常心之餘,反而有點七上八落。

尋日同個即將離職同事食飯,佢會離開財務行業轉戰虛擬貨幣買賣平台,幾意外啲虛擬野竟然有支咁大水喉可以請得起呢個同事,重要係buy out 3個月......不過,聽落就好正,但呢位同事29歲仔,就黎結婚,搏到盡,轉份高風險既工,咪又係加嗰20%人工。香港地,幾千銀,佢自己都話,唔知對改善生活有幾多幫助,不過都要搏下。

前排同個內地做cake 做面包生意既客食飯,佢03年開始創業,到今日個餅店集團營業額係有1.5億...人仔... 不禁小左一聲出黎, 一路以為佢啲爛鬼餅店最多咪廿幾三十萬生意額一個月,開左10間8間咪比盡4千萬一年,net profit margin 15% 同埋你持股得51% 咪得3百萬一年落袋。你老闆, 1.5億.......... 我個個月袋呢個新紀錄既bonus, 一世都無可能有呢個成就。

再之前又到報稅時間,基本上香港中慘就係年薪到某個位,之後啲錢都係有17%比左政府... 尤如倒錢入海。細個時阿媽教落交稅係應份, 係開心事,呢個大道理係岩的,但當好多人揾得愈多, 交既%愈細時,心理真係好唔平衡。而交左啲稅去左邊??? 黑人問號...

幾件事加埋, 愈黎愈令我想唔打工出黎創業。人到中坑,究竟係咪值得冒呢個風險,放棄都算唔錯既工作,走去創業。但唔去咁做,我已經可以睇到自己既極限。

不過幾年做小生意既經驗係,創業難過打工100倍,中間困身,煩惱可以多到嘔。湊住個B,我有冇能力去做?

好。難。決。定。




8 則留言:

  1. 或者試下PART TIME 玩下
    因為OPPORTUNITY COST都係考慮因素
    小子又咁睇. 1.5億 15% = 22.5M X 51% = 11.25M
    其實到一個位, 3000萬同1億其實無咩分別
    11.25M 一年定係1.25M 一年? 都係食個D野
    可能會可以摶到短錢, 快D財自照顧小朋友 (但此乃做生意大忌? 呢個要問下70兄)

    回覆刪除
    回覆
    1. 快兄, 我part time 已做緊, 今次拍檔想試下有冇機會做大小小
      有人形容做生意基本上係燒錢自high, 係有噱頭消費方式, 某程度上我認同, 但依家唔試一試有啲唔甘心
      真係要問下70兄嗰時點樣無工人又打理到2檔生意, 強

      刪除
    2. 如果經過了一次經濟下行周期都挨得住,個model應該係work的。未試過的下行周期,就要諗下下行周期是否守得住。仲要計下辭職Full time係咪真係賺得咁多,可以justify到相關風險。

      刪除
    3. Run 左3年幾, 都未算經得起考驗。
      細思後基本已有定論,打工既累積成果始終唔係自己。會摸著石頭過河!

      刪除
  2. 只有做生意才可以博變億萬富豪的路經, 但辛苦困身是一定的 !
    想清閒就要靠投資財自了, 但好難有一億 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的。Lisa 前輩, 好想聽下你嗰時做生意到變為IT 專業的故仔,得閒寫下,造福blogger 界!

      刪除
    2. 無乜新事, 只是本來想讀大學, 俾父母迫去做生意, 所以一有機會就賣生意回流香港靠投資財自退休, 期間仔女大咗全去英國讀大學圓我大學夢, 所以自己就多咗時間去讀電腦課程加入免費電腦教學社團成員 !

      刪除
    3. 終生學習,自強不息,受教 :D

      刪除