總網頁瀏覽量

2021年1月31日 星期日

2020年回顧

經歷了很刺激的一年。 

年頭創業, 碰著百年一遇的Covid。 

然後3月全球股災,啲收息股跌到媽媽都唔認得。 

年中日本樓2間相繼空置,襯機換埋管理公司。希望租得出, 想喊 T_T 

天災人禍,咩都齊曬。 秋季買左個車位。 

生意穩定,搬左寫字樓。太辛苦,要揾個人幫手先得。算穩定,但又怕手停口停,算站穩陣腳,卻又會掛住以前做professional 既安全感。大概就係呢種矛盾既感受中前行。 

比特幣大升,一路以黎挖落既幣突然帶黎一筆小財。依家又會諗早知嗰時投入多啲去挖。(真係好馬後炮,上年市價3000美金直情都唔想知自己挖左幾多) 

年尾細仔出世,大仔日日在家zoom (癲),2個月無好好瞓過。唔知以前父母點可以成日搏勤工獎又可以湊大2兄弟... 

股票1/3收息股13新經濟股1/3A股亦有做淡,整體回報約15%,剛好幫補下生仔同奶粉錢。MPF 仍然投入得40%。 

搬埋屋,細屋搬大屋正式做租租族。住屋環境好得超越我想像,諗返轉頭之前幾年以3人家庭計住得有點焗促,無計個人(+太太)懶唔想搬屋。

希望3月前啲傢俬可以入曬,依家有張床同雪櫃生存到先。 

COVID 中請工人姐姐,投入的時間及金錢都係平日既double, 希望到時工人醒醒定定。 

1年好似做左平常2年做既量,想吐血,如果年年係咁好易早死。

踏入人生最大開支既時段,每月儲蓄率急跌,兼且做生意始終有風險,從來無諗過自己會行咁高風險的路,要一路小心謹慎。但,踏出舒適圈,才發現依家經歷既,有可能先係真正既舒適圈。

2021年暫時要做既: 
1. 好啲既time management, 唔可以事事拖到最後一刻。 
2. 學習管理既一年,工人姐姐, 公司請人等。 
3. 樓C收樓!快啲出租幫補家計 
4. 楂車補鐘,唔想買七人車,但似乎無辦法。同腦海中駕駛住porche 去識女仔既自己相去越來越遠 (笑)。 
5. 處理日本樓。如真的繼續空置會賣出了。yen 紙升值大約5%, 成個投資都算打平手既, 輸時間值?....觀察... 
6. 希望疫症過去,做返多啲運動,同埋去到旅行(應該係世界性願望) 
7. 生意上會有app 推出, 完全係一條新戰線, 希望自己handle 到 
8. 其實好多野想寫,但湊住2件唔洗返學的小孩真的不容易。希望keep 到2個月一篇文

沒有留言:

張貼留言