總網頁瀏覽量

2019年3月18日 星期一

導你入坑系列 - 夢幻模擬戰

由細到大都好鐘意戰棋類遊戲,炎龍騎士團,光明與黑暗,機戰系列等等,全都係童年回憶。

之前見到廣告話夢幻模擬戰出左新一集,以為係單機遊戲,當然download 落黎玩下,點知係手遊...+_+ 一玩都知中伏,結果都係抵抗唔到誘惑,順利入坑,玩到不能自拔。


我無諗過戰棋類遊戲可以出手遊。本身戰棋類遊戲玩家大多是精過鬼的計數人,唔會咁易課金去玩。戰棋類本質亦適合單機遊戲多點,你捉象棋都好少4 Play 咁玩啦。

今次夢戰整個系統非常有驚喜及豐富,首先就係傳統揾聖劍劇情作為主線,照顧左我呢類食古不化既玩家先。然後副線就係歷代夢戰的劇情篇章,等玩家可重温1-5代的單機劇情。副線中加入精英難度,又係對準一批自認計數好叻的戰棋類老玩家。

之後就係手遊既元素,可召喚出歷代既角色幫手打劇情,咁一講召喚其實就係課金啦,你唔比錢點會比最強既角色你? 跟手仲有武器,附魔(武器的特殊能力),角色碎片(升級唔係升level加最多野,係升角色既星數加最多技能點),兵種,角色換裝etc... CLS 我第一次見識手遊點樣塗毒年青人。抽10次角色要$38, 換個裝又$50。小數怕長計,每日課幾十,好快就一千幾百...... 我就話中坑純享受下回憶的味道,年青人賺1-2皮又課金點儲錢呀....

另外,戰棋類重可以組隊打任務。真係象棋4Play 既玩法,其實滿有趣,同同伴要有溝通,講技能配合,又有機會睇下啲重課玩家既角色強到如何變態,同單機計數咁玩又有另一番樂趣。

最後就係超動聽既音樂,20年前既配樂,依家聽返仍然極為激昂刺激。可以將老化既戰棋Game 復活, 大廠Masaya 果然厲害。如果大家都係夢戰Fans, 的確可以一玩,只要唔沉迷就可以了,哈哈。

*****************
投資方面,股票上上星期減了大股,上星期亦再清埋餘下的大股,75%倉都係收息股。但MPF 近日就減至20%了。上年8月開始入的(26000 - 27500點左右)MPF,近日逐步收割,回報我無精準計過(因為有3個MPF account....),反正成個MPF 組合計已超過33000點時的高位了。

樓方面,努力傾緊,最近有啲新盤我都頗有興趣,睇下最後結果會如何。

虎門樓最近換左租客,由退租到租返出去只係18日時間。本來可加租5%, 最後個租客很合眼緣,睇落乾乾淨淨,都係用返舊租金RMB2000租出。虎門如我所料,唔係好似深圳咁聚集高收入人士,但卻有班深圳邊緣人總會租住先。例如工廠工,老公在深圳打工,家人留在虎門的家庭,外地來希望下一站深圳既年青人, etc.

不過唔好既地方就係租金amount 太細,上落或睇維修個time/traveling cost 變得好大,下次要考慮埋呢一點。anyway, 都叫做大灣區有個物業,同埋高鐵15分鐘/30分鐘去到深圳北/九龍站真係好爽下。

2 則留言:

  1. 唐兄,有無諗過入手高新園果邊既單身住宅區。我當年住過一段日子,環境唔錯,租金升得極快,再加上果邊都係高收入人士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 機械人兄, 住得高新園, 都係IT高手了:D
      我望過下覺得太貴,如果有好介紹不妨話我知,我詳細研究下。
      北上深一直都在我雷達範圍, 不過今年焦點在香港

      刪除