總網頁瀏覽量

2019年3月24日 星期日

入手香港樓C

睇樓睇左4個月,一直物色自己住緊嗰區3房單位,最後反而入左個市區細單位。不是龍床盤嗰種細法,3百幾呎,住得人的。

呢幾個月市場如之前所說,新盤開得好貼二手價,而變化係二手業主企得越黎越硬。

新盤無論係上源, 逸龍灣, LP6, 瑧尚, 凱滙, 甚至係新地既downtown 38, 雲滙等等頭一兩批都係無限接近同區2手價,最多貴10%。頭1-2批屯門9000-11000/呎, 白石角12000-14000/呎, 觀塘16000-18000/呎,土瓜灣16000-18000/呎。

原因係1.年頭發展商賣樓部有跑數壓力,2. 上年下半年賣得少,今年貨尾多,怕空置稅,3. 我估發展商賣樓部會參考CCL, 叫做有調整, 有個藉口壓少少價比老細批。

相反,3房單位的二手業主心態強,個價硬過條鐵,不停話有得傾,但到最後反而係極貼市。連股市升多啲,業主都要factor in 埋。 都理解既,業主正常得1-2層樓喺手,賣時當然好謹慎,食盡個價。呢方面,呢段時間發展商反而感覺較為慷慨。

同埋二手實盤極少,主區黎黎去去都得嗰5-6個盤,其中得1-2個岩心水,好難說服太太求求其其買個成千萬樓。

原先想在住緊既附近入手大單位,作3-5年長遠打算。不過同太太幾次辯論後,我覺得佢有道理。太太的反建議,先係我轉駄主因。

太太當然都離不開為小兒打算。小兒N班出九龍讀,好大機會K 都會繼續九龍區。大人日日來回新界九龍就可以,小朋友要咁樣捱實在不是辦法。同埋太太鐘情鐵路盤,唔似我咁,性本愛丘山,鐘意寧靜翠綠。太太亦覺得依家係夠住 (呢啲女人真聚得過, 哈哈),只係將來有機會再有小孩先唔夠,樓市癲到咁,我地既剛需不夠剛,投資樓亦有,實在不用咁急。如果我要再落注,就買多個細單位投資,將來做租租族的flexibility 亦大。太太亦認為銀碼細少少,就算係我所講股市熊3戲肉未到的話,仍係進可攻,退可守。

明白了太太的想法,被佢完美KO後,又見市區新盤細細粒易食,入左幾個盤的飛後,很幸運地抽到前籌,所有野就順理成章了。

17年入虎門樓, 18年入日本樓, 19年入香港樓。今年的大投資項目叫做超快地完成左,餘下時間可安心工作,思考將來。

感恩。

15 則留言:

  1. 恭喜!
    回左氣後都可以再考慮入大價樓
    始終係Apple vs Orange
    大價樓真係好襟跌

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小子兄! 呢次回氣要大大啖了, 睇下一年後個市點
      大價樓有策略意義, 一定要揾機會入

      刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝三人兄! 你既印鈔文章影響左我,所以今年出手特別快
      期待你下一篇鴻文!

      刪除
    2. 小弟貨幣洪流文章純粹陳述事實,沒有甚麼特別。
      再一次祝賀買得心頭好!

      刪除
  3. 是土瓜灣的新盤X尚嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 講左於我於讀者都唔係好事, 畫公仔唔畫出腸了。

      刪除
    2. 恭喜, 呢件我都有入飛, 可惜排成一千二百幾, 只能悲嘆有緣無份
      朋友你揀中邊間呀? 19樓以上B座7室, 8室, 呎價超抵仲有光廁, 睇到我流晒口水

      刪除
    3. 呢個盤樓下街市雜貨, 其實唔係個個鐘意呢

      刪除
    4. 我貪佢夠平架咋, 所以租比人住就好

      刪除
    5. 是的, 放租就無咩所謂啦。
      估計今年新盤第一二輪都會抵,雲淡兄可以留意一下。

      刪除
    6. 我同你同一日入左另一件貨了, 油塘果邊^^
      新盤基本上我只抽第一輪, 第二輪一跳就10%, 值摶率太低了

      刪除