總網頁瀏覽量

2019年2月13日 星期三

與秘書姐姐的一席話

呢篇係生活瑣事,聊作消遣。

件事其實發生左1-2個月,但我仲好記得。

事源幾個月前有位新老細(暫叫佢老細C)上場,chur 到嘔,成日要我以及內地成隊同事做啲wet 9 stuff,日日比死線,而每朝8:30am都會追死線。而且佢好自豪每朝凌晨起身,放假又會返公司做野。咁我當然工作量大增,每日都黑口黑面。

為保住自己「好打得」既金漆招牌,我儘量都會serve 老細C,佢唔算超無理既要求我都儘量做比佢。係某啲位激到我爆先反唇相稽,咁既狀況下,老細C都叫視我為同一條船,相安無事。

秘書姐姐係老細C的老細的秘書,即成個division 既大秘書,所以其實叫佢秘書姨姨可能好啲。佢有日走埋黎同我八卦吹水,話division head覺得我太乖,變左隻奴隸獸,做到好辛苦,咁樣好容易頂唔順...... 

一聽之下,無明火起!! 
1. division head 你咁講即明知你下面隻癲馬鞭到大家就死,你唔幫手,就只係背後講風涼野。雖然平日佢都口賤賤,但聽到咁涼薄既說話仍然好興
2. 原來我儘量做,認為自己能力範圍內處理到就做,係奴隸獸,難怪公司有咁多冗員,游手好閒,閒時就聚埋傾下下次出差住咩酒店

但...... 我反思,其實點解自己日日會咁忙,成日黑口黑面? 

我每日handle 緊2份工。一份公司的, 另一份自己公司的。自己公司純利已佔到打工的1/4,為將來絶不應該放棄。而公司份糧,基本上可儲起一大份,為既亦係更長遠既計劃。打2份工忙係應份的,但黑口黑面就未免太低EQ 了。

三國殺裏呂蒙其中一招技能叫「克己」,我相信情況有點相似,默默地儲最多既手牌,到某一刻爆發力會非同小可。老實說,老細C大我8年,手揸1層樓,成日同我講買唔起鑽石山三房。計資產我可能已多過佢,每日既「克己」只係為將來不需再同職場呢類人為伍。我頗為不屑老細這類人,因為咁可能過多地表露在情緒上。

原來,成日黑口黑面主因係不屑,而唔係太多野做。

諗通左,我心底冷笑左一下,笑笑口同秘書姐姐講,「我真係好多野做,做唔曬,既然Division head 咁講,咁我就放鬆少少啦,哈哈」

**************************************
恒指終於大反彈,上年8月開始講到口臭,竟然半年後先出現。
今日開始將恒指相關股例如16, 700, 175收獲左先,期待之後的熊3。
不過以我預測的尿性, 應該要半年後先會發生, 哈哈。

好多blogger 話唔好預測市場, 實在正確, 資金到一定規模,坐實收息股,每年正現金流,其樂無窮。但容許我今次做一次牛市轉熊市的實驗。有全週期的一個體驗後,以後放在股市的時間會再減少。


6 則留言:

  1. 哈哈,看到唐兄說三國殺裏的呂蒙,我馬上想起自己以前跟朋友玩的時候,儲了一堆「殺」在手,然後一抽到諸葛連弩就直接秒殺朋友。

    每個打工仔或多或少都有一點像呂蒙,只是有些人看不到自己的潛能,抽到諸葛連弩也不懂用,白白浪費了。有想「爆」的念頭,已經不容易了,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雲地兄隻煤氣已係諸葛連弩,最近加埋巴群領展等,直情係有埋「觀星」同「鬼才」既技能, 好屈機, 哈哈

      刪除
  2. 唐兄既EQ真係高,我既話大概已經發左火。要跟你學習。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我應該比機器人兄大好幾年, 啲稜角磨走左唔少。大局為重,少少野就一笑置之了,雖則心底深處興到飛起!

      刪除
  3. 唐兄實在不必動氣。
    好多職場上的勁人,之所以係勁,因為佢地將畢生心力都投放在職場,玩政治,進修考牌。
    然而,我等卻是早早開始為自己塊田深耕細作。
    所以粗暴地用身家去比的話係會有呢個情況。

    然而,方向不同,閣下為何庸人自擾?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小子兄, 好多勁人「將畢生心力都投放在職場,玩政治,進修考牌」, 實在正確。我都係集中精力,耕好自己塊田要緊。

      方向不同, 仍然會庸人自擾, 因為睇唔過眼, 老細C為個人利益影響極多同事,好想不平則鳴。明知無用, 仍然氣頂, 修為真係未夠...

      刪除