總網頁瀏覽量

2018年11月15日 星期四

為好火的KOL 講句公道說話

睇報紙話好火的KOL 被重案查緊,亦被民主黨糾纏。討論區樂於妖魔化好火的KOL,高舉中指指責。但細心啲睇大家都係意氣居多,不知就裡。

Disclaimer 在頭,我有買賣bitcoin, 有同友人在內地整左個私人小礦場,有買汽水機 (非經好火的KOL),有買福崗樓。亦有買好火的KOL 推介的公仔機以及H15 - DCR&SC的合同。

有朋友問我係咪中曬招,輸左好多錢。以報紙報導黎講,我都算小半個苦主,甚至我應該都係要指責佢嗰個。實際上我有損失,但唔係想像中咁多。而好火的KOL有誤導,但亦唔係妖魔化到人神共憤的地步。

我覺得除左話比朋友聽我未輸到要跳樓(笑),亦都幫好火的KOL 講返句公道說話。

我應該follow 了KOL FB 2年左右,同睇葉朗差不多時間。佢呢2年有推介的產品有以下:
1. H24
2. 帶bitcoin 裝置的汽水機
3. H15, 分為bitcoin 及DCR+SC coin
4. 夾公仔機
5. SDRE 
6. 大板樓

我嘗試逐項講下:
1. 基本上, 邊個跟買左H24 應該都賺到笑,因為KOL推介時bitcoin 只值HK$30,000, 但之後升到去HK200,000。當時可以賣出挖到的bitcoin 收返張合約成本,然後零成本下繼續挖。邊個高位無賣而到最後合約被中止,似乎都唔應該賴人? 話KOL 收中介費, 我覺得無可口非,agent 介紹product 比你收錢, 天經地義, 我都唔太明點解大眾要口誅筆伐? 我無玩H24的。

2. 新型汽水機基本上依家偏佈全香港,以我了解有超過500部,之前中銀大廈科學園等都有裝到。政府局長們都有到場參觀祝賀。點睇都唔似騙局? 是咁的,我買係直接到汽水機公司買,是沒有BTC 功能的,KOL 推介的是有BTC 功能而貴30%的。我啲汽水機已在政府機關裏落地營運左一段時間,營收OK,算還可以的投資。

我諗苦主們投訴係因為有BTC功能的機重未落地,覺得被昆。但其實汽水機公司一直話左做唔切太大數量,唔想等,可退錢。最多話KOL 推的BTC功能機貴左同埋佢食中介個價? 可退錢都算騙案嗎?

3. H15, 我諗出事位係呢度。經過H24的爆發,大家都對雲端合同趨之若騖。但其實經營礦場不簡單,寫明永久挖的更困難。以我所知,我自己的小礦場,同一個hashrate, 回報好過坊間合同 (唔係要賣合同,放心), 其中電費、人手、宣傳費等的好多洗費要計。

H15的btc 合同已經算貴回報低,但都叫有啲進帳。最慘係DCR+SC 的合同,KOL 應該都無諗過SC新幣創辦人咁樣玩法,硬分叉,改挖礦算法,改低啲礦機算力。哇,同現實上殺人放火差無幾了。DCR 其實仍算可以的,但因為cryptocurrency 處於大熊市,回報一定比KOL 所聲稱的低很多就是了。錯就在KOL 自己用槓杆發達, 教人用槓杆挖礦,雖然有講風險,但啲人輸左仲唔發茅咩。可以鋤的位應該就係呢度了。

我買左一張DCR+SC 的合同,價值$6000,我就當輸曬好了。

4. 夾公仔機,剛出街,符合最初所講時間表,老實說,我真係當VC咁投入。當然希望有好回報,但血本無歸亦都唔出奇,呢個就係市場既問題,同KOL 騙人與否關係不大? 我仍看好夾公仔的市場。

5. SDRE, 我無玩。但唔洗本金投入的, 只係KOL 收錢賣下廣告而已。

6. 我入的係福崗樓。KOL 賣廣告sell 大板樓,收中介費,你情我願,唔覺有咩欺騙?

投資cryptocurrency 前,唔該睇一睇blogger 亂博的2本block chain 書先。咩都唔識,仲要槓杆,就算係買樓呢啲穩建投資都可以輸死啦,可以怪人,但之後繼續會中招。何不檢討下自己決策過程先?

KOL 誇大回報,鼓勵槓杠,當然有責任,但財演誤導資訊,累小股民輸錢,又無重案同民主黨介入?有錯,但我看來罪不致死。

呢篇文可能惹來衛道之士公憤,我只寫出我觀點,錯就係錯,岩就係岩。如果我認知有錯漏,還望大家指正。

12 則留言:

  1. D 苦主話估唔到"知名人士" 都會呃人...我真係笑左出黎
    連bitcoin係乜都唔知就去買, 跟住話人係老千...大佬.....

    賺左哥陣你未又係當佢係神, 晒氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 同感, 人地財演呀, 真係笑左
      無人揾支槍指住你,貪心槓杠到自己頂唔住,然後輸打贏要
      係咪有點兒賴皮...

      刪除
    2. 呢個真係幾好笑,呢位KOL最「知名」係乜,應該google到...

      刪除
  2. 輸打贏要從來是港人的核心價值!
    投資者從來應該為自己的投資負最大責任。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝三人兄認同。

      KOL推6個項目, 得1個係回報極低, 而在高風險投資上再加自己負荷唔到的槓杠, 好難將過失全推比人

      刪除
  3. 佢寫[借巴非特的一千萬]時, 我已說過借卡數來炒好大風險, 好彩就贏, 一唔好彩股價大跌就輸死人 ! 上得山多終遇虎 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知KOL 碌爆卡數等中石油/比亞廸爆升係真定假...
      正常人神早痴左線...

      刪除
  4. 一隻手掌拍唔響
    同RM SALES一樣, 你唔開戶口, 唔貪心
    邊個呃到你落疊呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 快兄, 前2日終於去左愉景灣睇, 非常唔錯喎, 老左自住都好

      刪除
  5. 網友話升我知你在blog提到我,謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 亂師姐, 今日才見到留言, 不好意思!
      在內文中提及你, 理應加返個link, 注明來源, 已加回~!

      你2本書我都有買, 至少學識在虛擬貨幣上明哲保身, 謝謝!

      刪除