總網頁瀏覽量

2018年12月17日 星期一

買賣兩閒 耐心候變

成個月無出文,主要係工作年尾忙碌,以及放左個大假去台灣行山(抱埋個B 重到嘔)。

樓市高位計跌左6.9%,出去睇樓其實無咩真盤放售,更加唔好諗報紙佬成日講的劈價盤。

經紀同我講中西區開始少人接高價盤,要出貨都要減價,但麻煩係無咩人肯出貨,僵持狀態。新界區屯門元朗天水圍的確有業主虛怯的情況,要揾荀盤應該從中入手?

九龍東凱滙一出,誰與爭峰。我原估要Over 2萬一呎,最後開均價1.7萬,個人覺得係抵玩,APM+地鐵站旁+好多金融back office 搬曬過去+去港島東都近。心絲絲都想入飛抽下,但細思下新盤要等3年先住得,未必岩我,都係買現樓最好。

我好ballpark咁計,德福11月時做緊13000-15000,我當均價14000,凱滙開高20%,計返1年樓齡差0.5%,36年樓齡差都近18%,所以凱滙開得好貼市。計入埋會所,新設計,景觀等因素,凱滙甚至係抵買過德福.....

凱滙第二輪好關鍵,一個投資自住2宜的好盤,正常要開高於2萬,第一round 平20% 試到市場個底線。第二round 近19000 如果都清得曬,即係新盤全部只要平咁10% 就去到,樓市調整可以話暫時完結。

當然,中美角力後續去向,大陸樓市調控,股市動向等因素,都會繼續影響香港樓市。不過凱滙既試底好有力,有錢佬大把,想調整20%或以上,真係有難度。樓市繼續睇盤,密切跟進。

股市方面,其實最近港股企得好穩下,繼續靜候反彈。反彈後的自由落體先係全劇高潮位。睇下下年中有冇機出現。我8成都係收息股, 2成炒股都係27000左右買入,暫時都無咩好做。反而MPF係27500開始投入返,萬一反彈唔出現,MPF 反而有啲驚。

工作方面,最近愈黎愈清晰要行一條苦難之路。另文再述。

沒有留言:

張貼留言