總網頁瀏覽量

2018年10月24日 星期三

新地股價與樓市兩極化的迷思

A股在4年內最低位,港股亦跌回2017年中水平,新地由$139跌至$101(-28%),但中原城市指數只係由188.64跌至185.07, 調整左2%都唔到。與其話係跌,不如話係高位整固重合適。

理論上,股市愈跌,樓市愈唔抵買。但如樓市一路都唔跌,新地變得好抵買。

試諗下,新地跌到現水平($100),2019年派息$4.5, Yield 4.5%,  如你有200萬現金,而又有本事借到2.5%利息, 20年還既平錢200萬,全買新地的話,一年收"租" $180,000, 每月$15,000, 每月供款$10,600。中間現金流有點錯配但不是重點。成條數計落好抵玩喎......

上面借錢的方式,好明顯係加按,咁既情況之下,如有新地同樓市2個選擇,我會揀新地,因為lump sum 唔洗咁大,回報又高啲,當係買間細價投資樓。

要不樓市要暴跌一輪, 要不呢個係黃金機會!

1. 如果股市回升,樓市不爆,新地自然升返正常水平。->  Win
2. 如果股市回升,樓市爆破,新地都唔跌得去邊,有保值能力。 -> 打個和或小輸
3. 如果股市繼續下挫,樓市不爆,跌到新地yield 有6%,新地股價跌根本係錯曬價,用上面方法,有機會再買多一「間」,咁就當樓市無跌情況下平價入左2間細價樓。 ->Win
4. 如果股市繼續下挫,樓市都爆,呢個就係末日狀況,新地可以跌到2009年 68元,減1半派息(其實海嘯當年新地都無減派息, 只係幾年加唔到派息而已),每月要倒貼$3000 比利息。 ->Loss

Loss 個情況如果仲有最後一注錢買樓,應該係人生入面千戴難逄既機會。試諗下新地跌到$68,到時瓏璽售價$10,000/呎,新城市廣場3期3房5百幾,人生有幾何? 可能喺新地上輸幾十,但3/4房單位到時賣平幾球,都有So 喎。

上面策略適合揸港樓1-2間,有得加按,又諗住再投入樓市的人。唔一定話要借錢買4球新地,當係現金出40萬買新地,一樣可以對沖少少樓價上升/不跌入唔到市。如果係買第一間自住,就免了,樓可住,股票只係數字往來。

今朝將2手87轉成16。如發生3的情況,會繼續將收息倉轉成新地,直至1球新地。大家都好期待4的情況出現,我做法係嚴格禁止新資金投入股市,只係現有倉位換馬。目的係令買樓既錢安全存喺銀行,到有4既情況時用得著。




沒有留言:

張貼留言