總網頁瀏覽量

2018年10月4日 星期四

當所有投資都不似預期

今年黑仔到爆:

1426 PAG 強制收購, 我上年已賣曬咁滯

1132 之前賺幾皮時無放,依家要倒貼

1275 收息倉重要1員, 點知REIT 都可以咁玩野

1181 收息倉普通戰鬥員1名,但完全無諗過可以跌咁多

滿倉(包括MPF)搏反彈,點知依家仍然係試緊底

預期樓市會跟隨熊市向下(雖然唔會好似97咁腰斬),點知劈左1個月得個桔,住緊既屋苑重升緊,收租嗰區又不動如山。目標大單位又郁都唔郁,真係想爆粗。

福崗B單位租客岩岩走左,又要預吉1個月揾新租客。

****************
換個角度睇:

投票組合基本避開6000點大跌,short future 一役成功,收息倉幾個成員雖有下滑,但整體收息夠cover有餘。

好多股票開始跌出價值來,有機會以低價買入優質公司,係好事。

樓市方面,自住樓同收租樓都平穩,可以令自己有足夠空間加按,係好事。

滿倉搏反彈如失敗,離熊一底亦不會遠,要捱的日子不會多。退一步說,如直接到熊三底,我滿倉全部中曬招,預期市況會好血腥,家庭後備資金更可大展拳腳。而直接到熊三底的話,我會大大聲話自己有一份穩定的工作 + 穩定小生意 XD

目標大單位價格唔郁,但手上現金一直增加,再唔係以前儲蓄追唔上升幅的情況,可以睇定黎食,亦係好事。

福崗B單位,正好測試下該市場,如果易租得出,唔排除日後可再加碼。如難租,則日本樓投資就到此為止。相對上,亦只係小投資,就算吉半年對我都無咩影響。

*******************
當所有投資都不似預期,心情煩燥,好易會做錯決定。所以,換個角度睇同一件事,莫沉溺過去,增強防守力,沉著應戰,共勉之。

6 則留言:

  1. 希望快D買到大單位
    細野唔好跌得咁甘, 否則小市民換三房的夢也是落空

    股票嘛, 小子個倉首次<1M
    無減持, 但係跌6000點隻6088無郁過 (我4.3 買到3.4, 仲係買入價樓上)
    仲有6030, 3839

    回覆刪除
    回覆
    1. 小子兄,3839我都有跟你買過,不過頂唔住走左,睇下之後有冇好價錢
      6088 好硬淨, great pick~!

      刪除
  2. 快兄,細價樓開始跌得甘了,因為有林鄭居屋52折大抽獎,無哂班上車剛需客。但大抽獎彩池上升,對解決供應問題有乜幫助?又係天台摸頂價跌一球的時間了。你懂的...

    回覆刪除
    回覆
    1. 三人兄, 我暫時睇得第一城, 嘉湖, 同埋一眾2XX呎嗰啲跌左, 其他暫時未見點郁。

      如小子兄所言,如細價急跌,大價唔郁,進一步分化社會階級了,連細樓換大樓呢條路都斷埋

      刪除
    2. 好多細價大升到兩萬蚊呎,跌返兩三成好合理,亦俾上車客有機會上車。
      反之大單位升得少,回得少,都算合理。其實最大問題係最新金管局的按揭條例,基本上截斷哂換樓鏈。

      刪除
    3. 52 折大抽獎影響到細價, 當然環環相扣會令到大價無咩升得狠
      不過大價其實無咩點升過, 3年來都係30% 左右

      刪除