總網頁瀏覽量

2021年9月21日 星期二

瑣事幾則

 中秋佳節,無心工作,寫下文希望快啲可食中秋飯 XD

1. 共同富裕下香港地產商的應對之道

已有很多傳媒大唱香港地產商死得,香港樓市又死得。不要信...... 香港樓市的根本問題係供應不足,地產商捐下地走唔甩,但睇唔到任何理由中央要強行回收私人土地作發展。如果中央強行回收私人財產,將係中國浩劫,完全沒看到端倪會有呢個情況發生,切忌人云而云。

香港地產商第一係要加速推進公私營合作項目,第二係捐下地做慈善,第三係起樓後要薄利。如果真係香港樓宇供應能夠加速,加倍,將係香港人之福。我相信如供應量追上,單單是就業以及財富效應已可非常厲害,結局不一定是樓價跌。

仲有一招要過比地產商,最近所有政策都係針對人口問題。所以地產商要將資源用於鼓勵生育上,自然會行得正企得正 XD

2. 恒指爆完又爆的應對之道

老老實實,最大風險黎自美股。美股一個調整,可能令全球資本市場大吃驚風散。尤其恒指,左一巴右一巴係有少少機會會穿上年3月底...... 不過我係燈神,睇下就算了。我完全沒有說美股不好,美股勁既公司重好多添,但物極必反喺股市係真理,係人心。投資美股的朋友要步步為營了。

相反,我覺得港股及A股係可以慢慢物色合適的投資目標,留待美股調整後再布局。暫時港股最強的Sector 睇落仍然係醫藥, 消費及電相關。如此政治大局下,全球無樂土,要想突破自己,是時候要適當地做點全球的資產配置。

3. 風起雲湧下的教育應對之道

未來需要的技能與閱歷,中文要好,英文要好,要懂中國文化,要識西方禮儀。要懂電腦程式,又要有創意萬千的腦袋。未來是超級醫藥,太空科技,人工智能,metaverse 的年代。全球最大消費市場在中國,最好的大腦暫仍在西方。

小孩最可貴的是那顆自由的腦袋,但如果不是最尖端的人才,面對最大市場卻是最容易生活。立足香港,有定後路走向全球似乎是可取之選。沒有必要衝動決定,多理解未來世界才確定路向也不遲。

各位中秋節快樂, 人月兩團圓, 珍惜家人相處的時間!


沒有留言:

張貼留言