總網頁瀏覽量

2019年9月12日 星期四

中秋節 - 記小兒成長

昨晚帶小兒落街玩燈籠, 忽然記起佢出世後, 第一次正式出外又係落街玩燈籠...

一貶眼, 2年時間, 從滿臉皺皮到今天牙尖咀利。感謝小兒的到來,我真心的覺得幸福就是抱著他, 拖著他。一家三口, 外邊任他風大雨大, 家裏總有力量。

照顧小孩當然累不堪言, 有時甚至麻煩到壞疑人生:
1. 小兒通常10點睡, 世界盃期間, 10點開波, 心想正正正, 之後突然彈起, 哭鬧到凌晨一點...

2. 明明最初很喜歡吃蛋及菠蘿, 之後所有蛋及菠蘿製品都唔肯食, 一食就吐返出黎, 一地都係....

3. 學識拋波後, 開始拋玩具, 拋書本, 進而拋遙控, 然後刀叉、杯碟... 最近終於將太太用了20年的杯打碎了...

4. 學識爬上窗台後, 不停拍打窗門, 拳打腳踢, 講左十萬次玻璃會爆, 唔識死...

麻煩事太多, 温馨事回想起來好像更多...

最近剛好兩歲要學規矩, 要連續5天早起上學, 真的是大考驗。

第一日放學時, 小兒在好似金魚缸的房內等人接佢, 儍更更, 望到我行過來, 就好用力咁同我揮手, 然後望向老師示意。我拍住片去接佢, 嗰個揮手畫面, 每次睇返, 咀角都不自覺上揚, 金魚佬式甜笑。當日我返工時睇左100次, 同事好大機會以為我睇緊咸片。

N班多菌, 小朋友身體又未完全發展, 返了幾天, 小兒病足一星期。

有一日病到40度, 佢早上起床時, 扁扁咀, 豆大眼淚在面上落下:「爸爸唔好返工啦, 同你玩」。因為小兒未識分你同我, 所以病到咁的小小願望就是「同我玩」...

我從不喜歡小朋友, 到生了小兒後變成愛不釋手。小朋友是可以改變一個人, 一個家庭, 真是神奇。

可以的話, 一定要生小朋友, Last puzzle to make your life complete.

各位, 中秋節快樂, 祝大家人月兩團圓!


6 則留言:

  1. 的確,有了小兒,什麼都已比曬佢!
    祝中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知生多個時係咪真係會唔想理個大既, 哈哈

      刪除
  2. 這些苦與樂只有作為父母才能体會到。

    唐兄的兒子真聰明, 2歲已經牙尖咀利, 小弟的女兒到現在还不太會說話呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 傳統智慧話愈早講野條命愈辛苦, 斗滿兄女兒大左一定嘆世界!講笑XD
      因為我同太太係全廣東話咁教小兒, 所以學得好快, 如果一開始就中英雙語, 似乎就遲啲講野。不過都不差嗰幾個月了, 斗滿準備好比牙牙學語的女兒笑死就可以!

      刪除
    2. 其实小弟也是全廣東教女兒, 不過可能因為遺傳問題, 聽家母說小弟的發展比較遲, 小弟18個月才開始走路。

      至於這個 "傳統智慧", 小弟可以好肯定說是騙人的, 本人就是一個活生生, 遲講野遲走路而又辛苦命的代表, 哈哈!

      刪除
    3. 講野遲早都識, 反而係唔鐘意返學呢點, 最近令我R曬頭
      一返到學校門口已喊, 老師話由頭喊到尾, 收唔到聲, 好困擾...
      做父母既, 睇黎真係長憂九十九

      刪除