總網頁瀏覽量

2019年1月1日 星期二

2018年回顧

投資方面:
1. 年中買入2間日本樓

2. 小生意繼續穩健

3. 股票市值約170萬,股息收入全年100000, 達不到年初設定的1年12萬, 主要係搬左錢去買日本樓, 同埋有幾隻股如410, 1275派息麻麻。股票帳面跌5%, 即係唔計股息的話, 組合約跌10%。

4. 在內地開左個小礦場挖bitcoin, 年尾虛幣熊市, 回報不理想, 但繼續挖住先

5. 1部汽水機開始在一政府部門運作, 暫時回報不錯。希望另一部可在年中落地

6. 車位及大陸樓全年都租出,無咩特別。樓B年尾有空置,租務市場好似轉弱中?

小總結: 現金在手, 靜候跌市買股買樓。財政健康,但預備好19年可能有唔撈的需要。

身體方面:
1. 小手指尾串魚蛋變型, 未能100%康復

2. 右腳踝因打波大拗柴, 有小小心理陰影。

3. 年中個人瘦左10磅,無曬肌肉,好唔健康呀~~~~年尾增返磅, 但只係增到中央區域

小總結: 身體健康連續2年麻麻, 必須正視。回復以往運動頻率非常有需要。

家庭方面:
1. 小孩開始上PG, 好貴呀, 同埋好花時間...

2. 小孩energy level 達恐怖級別,可自行暴走400米,照顧佢累到PK...

3. 2老年齡漸長,下年想同佢地一齊去旅行, 目標日本或東南亞

4. 好耐無同太太去旅行,希望下年的起心肝飛甩小孩, enjoy 下二人世界

小總結: 享受到天輪樂,更怕要另僻新戰場。

我想用電影Rush 入面Niki Lauda 同佢老婆既一段對話總結2018年:
Niki Lauda
Happiness is the enemy. It weakens you. Puts doubt in your mind. Suddenly you have something to lose.

Marlene Lauda:
When you call happiness an enemy, then it’s too late. Then you’ve already lost.

糾結。


5 則留言:

  1. 祝新年快樂,身體健康!
    放在政府部門的汽水機很有趣呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 三人行兄新年快樂, 祝2019事事順利!
      嗰個政府部門仲要係24小時運作,而且遠離人煙,最好唔好入去...哈哈

      刪除
  2. 打波整親常用,在下兩隻腳都做過手術添啦XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 好多波友都傷韌帶. 艾力師兄, take care!

      刪除