總網頁瀏覽量

2018年2月5日 星期一

有點感觸

諗左幾次呢篇文應唔應該出, 因為係病中所寫, 有啲灰, 同埋帶唔到太多價值比讀者。當我比自己既少少回顧啦,做人應該向前看,看官看完可一笑置之。

睇到幾位blogger 給「十年前的自己」。可能因為年齡相近, 識逢恒指十年一大跌,自己又病病地多思緒,有點感觸。

十年前大學剛畢業,出黎做野未夠一年就爆發金融海嘯,股票度將我所有補習賺返黎既錢輸曬。但好彩既係當年拒絶左一間國際金融機構既offer, 入左地產界,如果唔係當年可能一入職就比人炒左 XD。

09年就已經入手第一層樓A,10年同家人夾錢買多個細樓B,11年賣出樓A已係百萬富翁。我喺板間房出生,唐樓裏成長,呢100萬對我黎講好誘惑,難以想像咁年輕可以得到呢筆錢 (依家睇返真係好搞笑, 井底之蛙).... 當時以為自己天下無敵, 無深入研究其他分析討論, 就認定CCL 無法超過97時的100點。

亦係呢個幼稚決定種下禍根... 賣樓後睇住個市猛咁升, 非常惶恐。而且變得心高氣傲, 不停同家人女友口角,差啲搞到要同女友分手。嗰幾年啲股票, 一隻阿里巴巴, 一隻中國動向, 呀仲有「老師」的272同中人壽,已輸到我PK, 再加埋啲細價股......所以曹Sir 話三十歲前發達, 係家門不幸,確有其道理, 人年輕總要衰幾鑊先學精。

當時年紀, 要我承認錯誤, 然後再用高50%價錢再衝入樓市係極度困難。最後在13年終於痛定思痛重新入市,但一來一回機會成本極大(嗰幾年啲股票, 無將嗰100萬輸返已經算唔錯....),令我錯失13年後樓市橫行甚至下跌的入市良機。

14年終於喺結婚裝修等等大開支情況下咬緊牙關「掃」左2個車位。15年認為有樓有車位應該要專注點事業,開始創業之路,一搞就3年,幾多辛酸, 幾多麻煩野, 重有要輸幾多錢......真係數之不盡。做生意好幾次都忍唔住在太太面前垂淚, 當中壓力, 真係不足為外人道。到小生意慢慢穩定,抬頭一望,CCL 已經係150......

如果大家知道中間我出左去睇幾多次樓, 而每次都係覺得生意重有錢要洗,唔好搞咁多野,就知我有幾吐血。又如果, 當年的阿里巴巴一直揸住, 生死相隨,無令我驚左創科股,依家又係咩世界?

呢十年, 做實業不如投資磗頭係事實, 而搞創科又強於投資磗頭,我就唔拖唔水>_<。講真, 一開始專注啲, 以我既專長集中火力在樓市,依家生活水平層次應該係另一個世界。

雖然依家曲曲折折行出黎人生仍然幾好,但我仍然貪心,想要更多自由... 有時忙完一輪, 小孩終於瞓著, 夜闌人靜時, 不禁會輕輕啍起:

這十年來做過的事
能令你無悔 驕傲嗎
那時候你所相信的事
沒有被動搖吧
對象和緣份已出現
成就也還算不賴嗎
旅途上你增添了經歷
又有讓稜角 消失嗎


軟弱嗎
你成熟了 不會失去格調吧
當初堅持還在嗎
刀鋒不會 磨鈍了吧

老練嗎
你情願變得 聰明而不衝動嗎
但變成 步步停下三思 會累嗎
快樂嗎
你還是記得你跟我約定吧
區區幾場成敗裡
應該不致 麻木了吧

快樂嗎
你忘掉理想 只能忙於生活嗎
別太遲 又十年後至想 快樂嗎

沒有留言:

張貼留言