總網頁瀏覽量

2018年2月1日 星期四

談談我對比特幣及掘礦合同的想法

Er... 其實我半點不是IT人,其實我講踢波會叻過講加密貨幣,其實我第一桶金都不是由比特幣而黎,其實我係地產專業,其實我無咩資格講比特幣及掘礦合同。

不過,個blog 成立以來第一個留言係問關於比特幣投資,而我亦留意左虛「疑」貨幣半年及讀左唔少相關書藉。我嘗試用layman角度分享下自己既睇法。

首先,加密貨幣既技術係前膽的,個級別係諾貝爾獎水平。加密貨幣既操作已証明係可行,現時找換為各國貨幣,交易所炒賣,轉帳等等都係安全的。中間的交易費用仍高,但將來有空間降低。

加密貨幣既應用會越黎越多,尤其喺黑市或者地下市場。軍火,走私,賭搏,黃色事業,總之嫖賭飲蕩吹,你諗得到既地下市場就係加密貨幣生存既空間。

加密貨幣既供應量係無限的,但其中能被認可既只能係極少數貨幣。只有極少數貨幣能最終生存落黎,甚至成為其他數字貨幣既入口。暫時只得比特幣及以太幣有呢種趨向。

比特幣係不具備所有貨幣既能力,但其作為一種儲值工具係有其價值的。你有冇儲過郵票, 威士忌, 黑膠碟, 甚至係模型? 有一定功能,而產量又受限制既物品,必然有其價值,不過無人知值幾錢。

以成本法來看,挖礦難度不停上升,礦工投入既成本不停上升,如果比特幣既「價錢」(非價值)沒有難度升得那麼快,沒有人會再去掘。掉轉黎講,如果無人再去掘,比特幣既產量就突然鎖定在某個位,其時如果仍有人使用比特幣及值某價錢,必然會再吸引人去掘。所以,雖然唔想有呢個結論,一般情況下,比特幣既升幅會比掘礦難度提升要快。問題係之前比特幣4個月內升了3倍,挖礦難度需要1年先追得返呢個升幅,所以短期內挖礦難度係有機會升得快過價錢升幅。

價錢方面,完全係投機炒賣,咁我用返股票既阻力位去睇,港幣110,000, 90,000, 72,000, 45000, 37,000, 22,500 係幾個阻力位,亦可以話係支持位。

掘礦合同其實本質係一張比特幣牛証+定期Div payment, upfront 比左合同錢, 個幣跌到某個價錢就打靶, 中間每一日都會有超高利息比返你,賣掘礦合同既礦場就係莊家。如果比特幣價錢升,其實掘礦合同回報可以好高,風險當然係一跌到打靶價就死得。假設比特幣現價不變,因為難度一直提高,到最後合約大約要輸8-17%(毛估估)本金。呢個8-17%本金其實先係張合同既基本價錢。當然, 你一買張合同即刻跌到打靶價, 波幅指數咁高, 抵輸......

穩陣啲講,掘礦合同係高風險投機項目,但如果你對比特幣超有信心,其實同買恒指Call 輪差不多,你以為掘礦個風險會大恒指Call 輪好多,又不然。每日都有人賭恒指發達或破產,其實唔新鮮。當然如果比特幣個價唔變,咁又無咩必要買挖礦合同。另外就要睇個莊夠唔夠實力? 友唔友善? 打靶價係幾多? 合同價係幾多? 現價每日派息幾多? 計得掂數就可以入場參與。

就咁買比特幣,就當買黃金咁,中間無任何股息回報,只係比你欣賞個虛「疑」數字。當然, 你有Trader既身手,因為波幅夠,其實Trading 係有人揾到食。

我既取向係Fear of Missing Out. 掘礦又有點, 炒賣幣又有點, 儲值又有點。只要知道自己投入既本係咩 (我係牛3啲profit 加少量成本, 佔投資組合低於2.5%), 投資緊個趨勢係咩(賭比特幣會穩步發展),最壞結果會係點(最壞輸2/3即投資組合1.67%),我又唔覺得會輸死人。

之前在另一位勁blogger 度留言,勁blogger 覆我佢無投資虛「疑」貨幣,但有投資區塊鏈,我覺得一言驚醒夢中人。成件事最賺到一定係背後既系統或者區塊鏈發展。我希望以後有機會好似嗰位勁blogger 咁有足夠實力去投資一個平台。

因為唔係專家,歡迎大家指正及討論。

(風險聲明: 比特幣絶對係高風險投資,上述討論不構成任何買入/賣出建議,風險自負)

沒有留言:

張貼留言