總網頁瀏覽量

2020年9月28日 星期一

雜記

接近半年無出過文,這次雜記生活一些事情,熱返支筆,之後可能先詳細寫其中一二事:

1. 小生意幾好,揾緊新寫字樓,因為要請人,舊位唔夠用。其實之前都無諗過用唔夠一年就要揾新舖,算係超額完成今年目標??

2. 黎緊又有多件小生命降臨,其實做細都無咩著數,掛住理個大佬,細佬連胎教播下音樂比佢都無,更唔好話讀詩詞歌賦呢啲premium service

3. 因應又多一件呢件事,正式啟動請工人程序。多年黎都唔想請,屋企住多個人實在太唔習慣... 

4. 另一個行動就係買入一個車位,準備如果真係有需要就會入手車一部。踏入人生最大洗費時段,真係有啲驚變大花筒... 不過車位跌左2-3成,又無名既限制,兼可以借5成(如無按揭),我覺得作為投資品其實不錯。

5.港股仲係熊人形態運行中,當然新經濟股熱炒,天堂與地獄同時存在,我個portfolio永遠在人間,無開心無傷心,係咪先係最討厭既經歷?惟有阿Q啲諗,總好過一日開心一日唔開心,情緒比股市牽住走...

6. 樓市越黎越似築左底,日日見到悲情樓市啲新聞真係得啖笑,信足就真係悲情。前排同親戚睇左1個月樓都無平盤,最後抽到新盤就入左。然後下個親戚又等緊大圍站了。貨源係入強手定弱手?

7. 大仔幼稚園開學!!呢件真係疫情之下頭等大事,再唔開學我同太太都會被催毀XD XD 返學的重要就係比家長歇一歇,其實學野youtube 學都得,一半講下笑,但認真的好開心終於有學返,學習自立,識下朋友,唔好再喺屋企做裙腳仔

8. 日本樓非常慘烈,2個租客都遷出左,睇黎有排未揾到租客。Covid 對日本經濟打擊超乎想像,睇返轉頭香港真係算係咁了。日本樓會盡最後努力出租,但有心理準備係黎緊成年都會吉,買外地樓買時風光,差時亦都係慘絶人寰,空著急。虎門樓反而肯減少少租即刻有租客承接,所以都唔好話大陸一團糟,抗疫同搞經濟係有一手。

9. 香港時局,其實就是中國時局的反映,解鈴還須繫鈴人。

12 則留言:

  1. 唐兄的生意看來營運得不錯啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 斗滿兄, 很久沒聊, 近況如何?
      是的, 比想像中好, 但安全感仍低, 每日營營役役
      講起黎, 有時炒股賺錢真係幾舒服的...哈哈

      刪除
  2. Welcome Back!
    恭喜唐兄小生意越做越大, 新生命降臨更加係雙喜臨門!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝二當家兄! 其實一路都有做CD Rom, 依家生意穩定少少先叫偷到時間寫下文 T_T
      台灣我聽朋友講一片平和, 住喺嗰邊今年真係贏曬!

      刪除
  3. 唐兄可否講多啲樓市情況?照計多左人失業,經濟又冇好過,無理由仲係咁堅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好扭曲...資金充裕,移民「潮」發生中,新高價同新低價一齊出現, 低供應, 無限QE, 人口穩中帶升, 未通關, 疫症受控, 在在都指向横行儲力呢個狀況。未必會即時急升, 但要再跌我覺得有難度呢...

      刪除
  4. 恭喜樓主快榮升第二任爸爸,照顧兩名小朋友真是十分疲倦呢!加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細胞,是的,大家都應感同身受... 對住細路永遠又愛又恨...

      刪除
  5. 我都諗住抽新樓 但係又驚樓價跌
    睇黎唐樓仔對市況感到樂觀 令我有返d信心

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果是投資的話,叻既可以去買地產股,折讓重大,或者簡單啲ibond都有2厘息,即呢一刻一定有可以拍得住樓市投資的標的。但如果是自用的話,why not? 唔敢講會大升,但大跌好困難了

      刪除
  6. 4. 另一個行動就係買入一個車位,準備如果真係有需要就會入手車一部。踏入人生最大洗費時段,真係有啲驚變大花筒... 不過車位跌左2-3成,又無名既限制,兼可以借5成(如無按揭),我覺得作為投資品其實不錯。

    //小心如果本身有樓, 想換樓的話要淨身本身個層樓, 再加埋沽埋車位先可以享有首置身份再置業

    順道恭喜唐兄生意有成

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小子兄提醒, 是的, 所以全部雜七雜八的物業都在家人名下,我自己最容易淨身。不過到時的考慮又變成打自己工過唔到壓測... 到時再作打算了!

      算咩生意有成呀,依家手停口停,放假都唔太安樂。不過歷練係多左,換埋新地方先係大挑戰,希望頂得住!

      刪除